2019/05/07

Reggeli fohász

Hálát adok neked Atyám, hogy újabb napra virrasztottál engem,

hogy felfedezhetem a világot és rácsodálkozhatok,

hogy alakíthatom környezetem és alakulhatok hozzá.

Az örökségbe kapott lángot őrzöm és táplálom,

fényénél, melegénél növekszem,

fényét, melegét társaimmal megosztom.

Majd forrásodhoz megyek.

Kilépek szerepeimből és a mindennapi játszmákból.

Egy időre megszűnik a világ szorító és taszító ereje,

körülöttem senki és semmi, csak én és Te,

teremtő szavad ritmusára lüktet bennem az élet,

- élni és szeretni -

önmagam lehetek,

szerető jelenlétedben élem meg istengyermeki mivoltomat.

Tisztító vízsugaraid alatt állok

és amint megbocsájtok az ellenem vétkezőknek,

úgy törli el irgalmasságod az én bűneimet.

Lemosom magamról a könnyet és a verejtéket, a salakot és az út porát,

És megszabadulok görcstől és betegségtől, fájadalomtól és szorongástól.

Majd pedig ünneplőbe öltözve hívlak asztalomhoz,

ahol magyarázod a szentírást és megtöröd a kenyeret, mint egykor az emmauszi tanítványoknak.

Megerősödve megyek a helyemre:

imádkozok és dolgozok,

tanulok és tanítok,

ültetek és szüretelek,

és azzal a reménnyel járom utam, hogy minden sötétséget fény követ,

és a legmélyebb sötétség után az örök világosság ragyog fel,

ahol nevedet dicsérjük mindörökké.

„Uram segíts, az élő vizek tengerére!” Ámen!

(Legutóbbi módosítás: 2023. július 14.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése