2020/02/10

Esti háladal

Hálát adok Neked, Istenem, a mai napért, minden percéért és reményéért,
hogy megtapasztalhattam embertársaim közelségét, segítőkészségét és segélykérését.
Hálát adok Neked, Teremtő Atyám, hogy erőt adtál a küzdelemben,
hogy munkám gyümölcsének örvendhettem és azt másokkal megoszthattam.
Hálát adok Neked, Szerető Atyám, a megélt érintésekért,
a baráti kézfogásért, a vigasztaló simogatásért, a szerelmem csókjáért.
Hálát adok Neked, Irgalmas Atyám, a megtört kenyérért,
a vízért, a befogadásért, a ruháért, betegségemben és rabságomban a látogatókért.
Hálát adok Neked, Vigasztalóm, a kudarcokért, mert általuk tapasztalhattam meg gyengeségemet,
és tudom, hogy a gyengeségben mutatkozik meg az erő.
Hálát adok Neked, Élet Kútfője, a terhekért, és azért, hogy szorongó szívem mélyén Rád találtam.
Hálát adok Neked, Kegyelmes Atyám, a múzsa-percekért,
dalért, szóért, gondolatokért, a csendért, melyet átélhettem.
Rád hagyatkozom, Védelmező Atyám, az éj óráiban, a nyugalomban és a pihenésben,
és megnyílok mélyből jövő álmaim előtt.
Abba! Miatyánk, fohászaimba foglalom szeretteimet, és mindazokat, akikért lelkem szeretetteljes kötelességével imádkozni tartozom,
azzal a reménnyel, hogy újra ránk virrad a napfényes reggel, és egymásnak ajándékozhatjuk a bennünk életre kelő szeretetedet.
Maranatha!
Ámen!

1 megjegyzés:

  1. csodálatos...mély, tiszta és igaz szavak, köszönet érte!

    VálaszTörlés